l

مشخصات فنی این محصول:

برای ساخت یک قطعه یا مدل به صورت سریع که از چندین ماده تشکیل شده است، همچنین برای تولید آن قطعه با تیراژ پایین از این محصول پرینت سه بعدی استفاده می شود.

ما قصد داریم در این مطلب یک دستگاه پرینت سه بعدی به شما معرفی نمائیم که در صنعت چاپ سه بعدی بسیار کاربردی و منطبق پذیر با شرایط مختلف می باشد این دستگاه یک دستگاه چندکاره پرینت سه بعدی می باشد.

دلیل انطباق پذیر بودن این محصول این می باشد که می تواند به عنوان یک کارگر با سه روش و طریق تولید متفاوت عملیات چاپ را انجام دهد و همچنین از چندین ماده ی آماده ایجاد شده است تا بسیاری از مشکلات موجود در بستر پرینت سه بعدی را حل نماید.

 

خاص ترین ویژگی های ZMorph VX:

• لیزر، پرینت سه بعدی و CNC همگی در این دستگاه وجود دارند
• دارای طیف گسترده ای از ماده های مخصوص برای تولید یک قطعه می باشد
• به راحتی با این محصول می توان Toolheads و صفحه ی کار را تغییر داد و می توان فرآیند ساخت یک قطعه را تغییر داد
• این دستگاه جز پیشرفته ترین دستگاه های پرینت سه بعدی محسوب می شود که با خاصیت دو ماده بودن آن می تواند تصاویر مختلف را نگارش کند و ترکیب رنگ های مختلفی را به وجود آورد
• به صورت اتوماتیک کالیبره خواهد شد
• صفحه نمایش موجود در دستگاه از نوع LCD می باشد
• ساختار بدنه ی این دستگاه از جنس آلومینیوم می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی در اجزا می می باشد و می تواند سرعت بالای پرینت سه بعدی و چرخش فرزکاری CNC را تحمل کند
• مدار الکترونیک به کار برده شده در آن کاملا حفاظت شده با یک محفظه می باشد
• دارای سیستم حلقه بسته است
• نرم مورد استفاده در آن Voxelizer است که استفاده از آن رایگان می باشد

 

مواد به کار برده شده در این محصول:

پرینت سه بعدی، PLA و ABS و مشتقات آن، PVA، PET، ASA، HIPS، مواد انعطاف پذیر و ….

در صورتی که Toolhead خود را در این محصول ارتقا دهید می توانید متریال و مواد مختلفی بسازید از جمله: موم ماشین کاری و چوب و ….

 

مشخصات ظاهری ZMorph VX:

ریل های کشویی به کار برده شده در این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که در محورهای افقی و عمودی ساخته شده است و دارای دقت بسیار بالایی می باشد. این محصول دارای یک کالسکه آلومینیومی می باشد که بسیار مقاوم می باشد و با دقت بسیار بالایی ماشین کاری شده است. دارای مهره ای می باشد که خاصیت ضد لغزندگی دارد و دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و از جنس POM می باشد که در محور Z قرار دارد.

این دستگاه نه تنها با کابل و USB هم وصل می شود بلکه این قابلیت را دارد پس از آن که به WIFI router وصل شد  به WIFI متصل شود.

ماکسیم دمای این محصول پرینت سه بعدی ۲۵۰ درجه ی سانتی گراد می باشد.

پرینت سه بعدی

 

پرینت 3 بعدی
پرینت 3 بعدی
ما ایده های شما را سریع تر از رسم روی کاغذ به واقعیتی ملموس مبدل می کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *